Výrobci

Tento obchod má celkem 55928 produktů k prodeji a 28283 aktivních kategorií.

Obchodní a dodací podmínky, reklamační řád

 

Ochrana osobních dat

 

Náš internetový obchod si váží Vaší důvěry a zavazuje se, že bude chránit Vaše data, která musela být uvedena při realizaci objednávky. Vaše data nebudou v žádném případě poskytnuta třetí osobě. Vaše data mohou být využita pouze provozovatelem internetového obchodu a to pouze pro účely statistického zpracování a přímé komunikace se zákazníkem.

Pokud máte nejasnosti, pochybnosti, či Vám některá část nákupního řádu nevyhovuje, kontaktujte nás, vždy se snažíme vyjít zákazníkovi v jakémkoliv ohledu maximálně vstříc!

Více o ochraně osobních údajů naleznete zde

 

Objednání zboží

 

Po odeslání objednávky se zákazníkovi zobrazí informace o jeho objednávce. Po přihlášení do systému s uživatelským jménem a heslem má zákazník možnost vytisknout si objednávku. Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní email, bude mu na ni doručena kopie objednávky jako potvrzení zapsání objednávky do objednávkového systému. Pokud se nezobrazí informace o odeslání objednávky nebo nedorazí kopie objednávky na zadaný email, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte.

V případě nejasností s objednávkou má provozovatel, případně jeho zodpovědný zástupce, právo kontaktovat zákazníka prostřednictvím jím sdělených údajů, a proto je v zájmu zákazníka zadávat tyto údaje pravdivě a svědomitě.

Kupující je srozuměn s tím, že odesláním objednávky na Zboží souhlasí s obchodními
podmínkami elektronického knihkupectví e-shop.alternativavs.cz a potvrzuje objednávku  v plném rozsahu, bez výhrad a po jejich řádném prostudování ji akceptuje, což prodávající bere na vědomí, a že tyto Obchodní podmínky se tak stávají součástí smlouvy o koupi Zboží mezi smluvními stranami.

Kupující bere na vědomí, že ne všechno zboží, uvedené na e-shopu je skladem. Bere také na vědomí, že v čase jeho objednávky již zboží může být vyprodáno a není jej možné objednat u dodavatele.

V tom případě uděláme vše, abychom Vaše zboží nalezli u jiných dodavatelů, což může způsobit prodlení s plněním objednávky. V takovém případě o této skutečnosti budete dopředu informováni pomocí e-mailu.

 

Možné způsoby objednání zboží

- přes webové rozhraní na adrese http://e-shop.alternativavs.cz

- na e-mailové adrese info@e-shop.alternativavs.cz

- pomocí kontaktního formuláře zde

- telefonická objednávka na těchto telefoních číslech

 

U všech způsobů objednávky zboží a jejím odeslání stvrzuje kupující souhlas s obchodními podmínkami elektronického obchodu e-shop.alternativavs.cz a objednávky takto odeslané považujeme za závazné, pokud se obě strany nedohodou jinak.

Objednávka bude z naší strany potvrzena a budete informováni o odeslání zásilky. U takto učiněných objednávek je potřeba zaslat i adresu pro doručení včetně kontaktu a způsob úhrady za zboží, tak i dopravce pro odeslání zboží.

 

Dodání zboží - termín dodání a kontrola pohybu balíku

 

Termín dodání je závislý na druhu objednaného zboží. V převážné většině případů se pohybuje v rozmezí 7 až 14 pracovních dnů. V případě méně běžného či problematického zboží může dojít k prodloužení dodací lhůty. Provozovatel se zavazuje, dle svých možností a s ohledem na zákazníka, snížit dodací lhůtu na nejmenší možnou dobu. Pokud dodací doba překročí dobu přiměřenou obecné dostupnosti konkrétního druhu zboží na trhu, má zákazník plné právo zrušit svoji objednávku, a to telefonicky, případně formou e-mailu.

Kupující je povinen přijmout také částečné plnění, tedy dodání pouze části Zboží. Pokud se
smluvní strany nedohodnou jinak, zaniká částečným plněním závazek prodávajícího dodat
zbývající část Zboží.

 

    * Kontrola pohybu balíku Česká Pošta

      Na tomto linku můžete kontrolovat pohyb balíku(do kolonky podací číslo zásilky zadejte Vaše číslo balíku, které Vám po odeslání balíku na Vaši adresu přijde potvrzujícím emailem).

    * Kontrola pohybu balíku přepravní služba DPD

      Na tomto linku můžete kontrolovat pohyb balíku (do kolonky zadejte Vaše číslo balíku, které Vám po odeslání balíku na Vaši adresu přijde potvrzujícím emailem).

 

Způsoby doručení - informace o doručení zboží zákaníkovi

 

Zboží je zákazníkovi doručeno prostřednictvím obyčejného balíku České Pošty, přepravní službou nebo při osobním odběru je předáno na naší provozovně.

 

    * Kam zboží doručíme?

Zboží bude doručeno na korespondenční, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce, případně upřesněna zákazníkem před odesláním zboží (o odeslání zboží je zákazník informován formou emailu).

    * Podmínky doručení.

Při zaslání Českou Poštou se doručení řídí podmínkami České pošty. Při zaslání General Parcel se doručení řídí podmínkami General Parcel. Při zaslání firmou DPD se doručení řídí podmínkami firmy DPD.

    * Doprava ZDARMA.

U objednávek v souhrné výši nad 3000 Kč (vč. DPH) nejsou zákazníkovi účtovány žádné další poplatky jako balné, poštovné, doběrečné atd., doprava je tedy ZDARMA! U objednávek se souhrnou výši do 3000 Kč (vč. DPH) účtujeme poplatek za poštovné, balné a doběrečné. Přeprava ZDARMA platí pouze pro dopravu v České Republice u standardní dopravy DPD a Českou Poštou.

    * Omezení určitého typu dopravy u nestandartních produktů.

Některé produkty lze zasílat pouze určitým typem dopravy. Jedná se o rozměrné zásilky(d+š+v je více jak 3metry) nebo zásilky nadměrné hmotnosti(více jak 30kg). Automaticky je proto pro objednávku v které je produkt obsažen zvolen příslušný typ dopravy, nelze při vytváření objednávky vybrat jiný typ dopravy.

 

Převzetí zboží při doručení

 

Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahu při řešení případného problému. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele internetového obchodu. Nepřijme-li zákazník objednanou zásilku, způsobí tím provozovateli škodu (poštovné, dopravné a balné), která bude následně vymáhána občansko-právní cestou.

 

Typy přepravy - různé typy přepravy, které můžete využít

 

    * Přeprava zboží - Českou Poštou. Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby u Česká pošty. Zboží je doručeno po celé ČR zpravidla druhý pracovní den po odeslání balíku. O odeslání balíku budete den předem informováni prostřednictvím emailu. V případě že nejpozději pátý pracovní den nepřiveze zboží řidič České Pošty, nebo nezanechá ve Vaší schránce doručenku, kontaktujte prosím Vaší nejbližší poštu. Balík zde bude uložen 7 pracovních dní. Touto dopravou je možné zavážet zásilky do 30 kg.

    * Přeprava zboží - Přepravní Službou DPD. Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby u přepravní služby. Běžný rozvozový čas u této dopravy jsou všední dny od 8 do 18 hodin. Zboží je doručeno po celé ČR druhý pracovní den po odeslání balíku. O odeslání balíku budete den předem informováni prostřednictvím emailu. V den doručení je třeba aby na doručovací adrese byla osoba schopná zásilku převzít, případně v blízkosti doručovacího místa, řidič kontaktuje zákazníka na uvedeném telefonním čísle. Touto dopravou je možné zavážet zásilky do 30 kg.

    * Osobní odběr zboží. Při osobním odběru si zboží vyzvednete na naší provozovně. Zboží můžete vyzkoušet a zkontrolovat před jeho převzetím. V momentě kdy je objednávka připravena k odběru budete kontaktováni prostřednictvím emailu, SMS nebo telefonicky.

 

Ceny dopravného a typy přepravy u jednotlivých druhů odběru zboží

 

Osobní odběr zboží na naší provozovně

 

Adresu provozovny s mapou a návodem jak se k nám dostat najdete zde

    * V hotovosti. Při převzetí osobně na provozovně - 0 Kč 

    * Platba převodem na účet. Při platbě předem na náš účet - 0 Kč

    * Platba na fakturu. Státním institucím zasíláme po dohodě zboží na fakturu se 14-ti denní splatností. Při platbě na fakturu - 0 Kč

 

Zaslání zboží v balíku

 

    * Platba převodem na účet - standardní doprava. Při platbě předem na náš účet Česká pošta (Česká Republika) - 65 Kč, Balík do ruky od 112 Kč, kurýrem DPD 135 Kč.

    * Platba dobírkou. Při platbě dobírkou (zaplatíte v momentě převzetí zboží) Česká pošta (Česká Republika) - 95 Kč, Balík do ruky 137 Kč, kurýrem DPD 175 Kč.

 

Reklamace a záruka

Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů

 

1. Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, č. 513/1991 Sb. a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen Zákon) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen Zboží), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen Reklamace).

 

2. Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.

 

3. Prodávající je fyzická osoba Rostislav Halouzka, IČ: 74751565,  se sídlem Tyršova 1272, Vsetín, 755 01. Rostislav Halouzka je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

 

4. Zákazníkem našeho internetového obchodu je Kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, a kupující spotřebitel. Záruční lhůta začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím. Záruční doba činí 24 měsíců s výjimkami stanovenými Zákonem. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční doba.

 

5. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, neštrným či neodborným zacházení, popřípadě používáním zboží způsobem, jež je pro tento druh zboží typické. Záruku taktéž není možné uplatnit na obsah knih, CD.

 

6. Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje (fakturu), které musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČO, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.

 

7. Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací kupující plnění, které mu poskytl Prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.

 

8. Spotřebitel při uplatnění záruky má:

 

    * jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

    * jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy

    * jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy

    * jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

 

Vyřízení Reklamace

 

1. V případě, že Kupující využije svého práva vyžadovat odstranění vad Zboží opravou a v záručním listu, je pro účely záručních oprav Zboží určený podnikatel odlišný od Prodávajícího, jehož sídlo či místo podnikání je ve stejném místě jako v případě Prodávajícího nebo v místě pro Kupujícího bližším, uplatní Kupující právo na záruční opravu u podnikatele uvedeného v záručním listu. Tyto informace lze případně nalézt v dokladu, který nahrazuje záruční list.

2. Kupující je oprávněn vyžadovat záruční opravu v autorizovaných servisních střediscích, jejichž seznam je přiložen k dokumentaci ke Zboží, případně jej sdělí Prodávající na dotaz Kupujícího. V případě, že není k faktuře přiložen seznam s autorizovanými servisními středisky, zanese nebo doručí Zákazník reklamované zboží na naši provozovnu a zde vyplní s Prodávajícím reklamační list a domluví další postup reklamace zboží.

3. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

4. Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu nebo servisnímu středisku, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.

5. Servisní středisko po řádném vyřízení Reklamace vyzve Kupujícího k převzetí opraveného Zboží.

6. Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení Zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke Zboží.

7. Při jakékoli návštěvě servisního technika u Kupujícího je třeba, aby byl vyhotoven protokol o zjištěných závadách a formě jejich odstranění. Bez takovéhoto protokolu není návštěva servisního technika brána v potaz.

8. V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena Kupujícímu převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti na pokladně v naší provozovně.

 

 

Možnost vrácení zboží bez udání důvodu

 

Zákazník má do 14 dnů od doručení zboží nárok na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené, nést znaky používání či jinak znehodnocené, musí být v originálním nepoškozeném obalu a dodáno musí být spolu s veškerým příslušenstvím. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty a to včetně faktury, záručního listu, návodu k používání. Zboží musí být odesláno nejpozději 14tý den od data doručení zákazníkovi na adresu provozovatele. Po jeho doručení bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající plné kupní ceně zaplacené za zboží na jím udané číslo bankovního účtu, případně jinak na základě vzájemné dohody.

Nejsem plátce DPH!